Mandag - Onsdag 10:00 - 17:00
Torsdag 10:00 - 19:00
Fredag 10:00 - 17:00
Lørdag stengt
Telefon i åpningstiden:
Tlf 69 26 25 60
(unntatt lørdag)
                           
Kundeservice - Postens pakkesporing.

Winge Våpen AS har knyttet til oss et hypermoderne system som er svært fleksibelt og kundevenlig.
Via dette systemet sender Winge Våpen AS alle varer som servicepakker og da får vi et sporingsnummmer som gjør at du kan følge med hvor pakken din er hos Posten.

Sporingsnummeret blir sendt til deg automatisk i en e-post når din ordre er ferdig behandlet og sendt fra oss.

  1. På Posten Norge sine sider(www.posten.no) kan du sette inn ditt sporingsnummer for å se hvor pakken er.
  2. Om du trykker på linken oppgitt i e-posten, kommer du direkte til postens sporingssentral og her kan se pakkens fremdrift og estimert leveringsdato.OBS: Dette forutsetter at din registrerte e-postadresse oppgitt i din konto er riktig e-postadresse.
  3. Du kan også bruke søkemotoren under, her kan du også se pakkens fremdrift og estimert leveringsdato.
  4. Har du nettopp mottatt sporingsnummer og opplever problemer med sporingsnummeret, ingen registrert bevegelse eller mangelfull informasjon! Vent til dagen etter før du eventuelt kontakter oss eller posten.  

Sporing av pakker og brev på sendings- eller kollinummer:

Winge Våpen Kundeservice: (+47) 69 26 25 60

E-post til Winge Våpen AS – Trykk her.